poniedziałek, 6 lutego 2012

Dawno, dawno temu... Anna P w ELLE.
:)



8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. moooże w kwietniowym numerze:)

      Usuń
    2. Ale wystąpiłaś w Elle już trzy razy. Wiem bo pamiętam tą czerwoną sukienkę :P miałaś tam jeszcze długie włosy. A samo zdjęcie było robione tak "bokiem" :D:D:D

      Usuń
  2. haha Jadziu tamto widziałaś na pb chyba ;D byłam tylko 2 razy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dupa tam a nie na pb :P Ja wiem swoje, i w ogóle wiem lepiej ile byłaś w gazecie xD

      Usuń
    2. Jadźce się nie przetłumaczy! mimo iż ja wiem najlepiej ile razy byłam ;D uwierz mi gdybym była 3 razy to bym wstawiła 3 zdj, a i co najważniejsze nie nałożyłabym 2x tej samej rzeczy na stylizacje do elle :)

      Usuń
    3. A kto tam Cię wie? ;D

      Usuń
  3. Great pictures! I love it!!

    OdpowiedzUsuń